Известие

Collapse
No announcement yet.

Парно

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Парно

    Как е парното колеги ?????

  • #2
    Като дойдат изравнителните сметки ще знам

    Серйозно колега - посочи за каква кола става въпрос - явно 164 ама все си мисля че има разлика в парното между дизел и бензин най-малкото
    2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
    CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

    Comment


    • #3
      при мен като стане кам 90 грагуса е най добре ,нап раво е АФРИКА ,ама ако не ти е в час термостата майна е много трудно да стане90
      Hее важно колко коня имаш под капака, а какво магаре си зад волана!!!!Alfa Romeo 164 ts 2000c 90г.

      Comment


      • #4
        При мен много бързо почва да повява топло, но наистина топлото, досадно топлото идва след 75-80 градуса.
        2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
        GSM: 0888 520 600

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от NEDKO
          при мен като стане кам 90 грагуса е най добре ,нап раво е АФРИКА ,ама ако не ти е в час термостата майна е много трудно да стане90
          ;Майна,при минус 20 градуса ми се трува,4е колата трйабва да загрее и да минеш няколко километра,за да загрее цялото купе достатъ4но.Същото е лятото с климатика-палиш,вклю4ваш климатика,минаваш 15км и ве4е е хладно в купето(става дума,когато колата е седяла на слънце)
          Аlfa 164 Super 2.5TD

          Comment


          • #6
            Мда,
            при -20С определено не е толкова "податлива" първите 2-3-4-5км.

            Аз затова паля, и 4-5мин. я зачиствам - да не е ептен студена при самото тръгване.
            2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
            GSM: 0888 520 600

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Grigor
              Мда,
              при -20С определено не е толкова "податлива" първите 2-3-4-5км.

              Аз затова паля, и 4-5мин. я зачиствам - да не е ептен студена при самото тръгване.
              Е то тва си е задължително и мноо полезно за колата......нещо като да стане човек сутрин и да направи една хубава разгрявка...после се чуства по-добре(само дето аз не загрявам ама поне на колата го правя )

              П.С. За дизелите некой беше писал че не е мноо добре да загрява на място
              98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...

              Comment


              • #8
                При -18 едвам дигаше 60* нормално е парнота да е слабо първите 2-3км.

                Аз лично не виждам разлика дали колата ще загрява на место или в движение,ако се кара бавно с 1200-1500 оборота.Бензин/дизел все тая.
                Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                Opel Astra J
                ex:
                Alfa Romeo 164 2.5TD
                Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                Comment


                • #9
                  Аз лично не виждам разлика дали колата ще загрява на место или в движение,ако се кара бавно с 1200-1500 оборота.Бензин/дизел все тая.
                  Аз нямам предвид да загрее на място а просто да поработи поради някой фактори от физиката.

                  Иначе за дизела някой каза, че за ЖТДто пишело в книжката да се тръгва почти веднага след палене на студено ама това е спомен от друга тема
                  98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от MONI
                    Аз лично не виждам разлика дали колата ще загрява на место или в движение,ако се кара бавно с 1200-1500 оборота.Бензин/дизел все тая.
                    Аз нямам предвид да загрее на място а просто да поработи поради някой фактори от физиката.

                    Иначе за дизела някой каза, че за ЖТДто пишело в книжката да се тръгва почти веднага след палене на студено ама това е спомен от друга тема
                    който си мрази колата,нека тръгва веднага,негова си работа
                    Аlfa 164 Super 2.5TD

                    Comment


                    • #11
                      Е не да загрява.Докато се чисти от снега, стържът се стъкла 1-2 минути си е хубаво да поработи.
                      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                      Opel Astra J
                      ex:
                      Alfa Romeo 164 2.5TD
                      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                      Comment


                      • #12
                        Здравейте моята е 164ТС и имам голям проблем с това парно.Перката духа много силно, но няма топлина.Пробвах се да сваля малкото табло с врътките, но не се справих Моля дайте съвет.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от mishena
                          Здравейте моята е 164ТС и имам голям проблем с това парно.Перката духа много силно, но няма топлина.Пробвах се да сваля малкото табло с врътките, но не се справих Моля дайте съвет.
                          Махни кората м/у двигателя и стъклото.Под нея от лявата страна от купето стърчи едно жило което е захванато за пластмасово лостче което е на кожуха на вентилатора за въздуха в купето.Като променяш температурата трябва това жило с лостчето да се движат.Провери дали се местят и ще мислим нататък.
                          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                          Opel Astra J
                          ex:
                          Alfa Romeo 164 2.5TD
                          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                          Comment


                          • #14
                            Отваряш жабката , в ляво има едно пластмасово капаче което се маха. След това светиш с едно малко фенерче и търсиш жилото което отваря клапата за топлото. Започваш да регулираш температурата (от клавишите + и -) на таблото , и гледаш дали се движи жилото. Предполагам не... . Ако не се движи... много лошо (при мен беше така преди няколко дни).Вариантите са два , демонтаж и монтаж на цялото табло (2 дни) или дръпване на жилото с дълга пинсета (отверка) принудително до отваряне на клапата. Лично аз съм пробвал и двата варианта тази зима . Последно при мен проработи (не се знае за колко време) , след като помогнах на редукторчето което движи жилото с една отверка. И после естествено не барам градусите докато не мине зимата... щото ще ми духа пак студено Пробвай и пиши. Успех!
                            Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
                            Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
                            Alfa 166 2.4 JTD 2003г.

                            Comment


                            • #15
                              Манолито така както го обясняваш имаш проблем в самия климатроник.Ако ти работи климатроника и всичко останало не може клапата да застане в едно положение.При всяко даване на контакт клапата ходи от единия край до другия а при 0* да речен външна температура, а на климатроника си избрал да е 20* докато загрее двигателя и не станат 20* в купето клапата седи максимално отворена и след това се връща в положение при 20*.Ако не ти работи климатроника клапата няма да се помръдва,а ако ти е разбит редуктора моторчето ще се чува.
                              И още нещо: ЗА СМЯНА НА РЕДУКТОРА,МОТОРЧЕТО И ВСИЧКО СВЪРЗАНО С КЛАПАТА ЗА ТОПЛО/СТУДЕНО ТАБЛОТО НЕ СЕ СВАЛЯ.Освен ако си нямате излишно време,нерви и не сте ентусиасти.
                              Това което му казах да направи е същото каквото и ти си му казал.Само,че аз му казах да провери направо при клапата.
                              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                              Opel Astra J
                              ex:
                              Alfa Romeo 164 2.5TD
                              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                              Comment

                              Working...
                              X